Proto primo loader.
+2
jhonattan angeles
Manuel*
6 participantes
Página 1 de 1.
Proto primo loader.
DYE Precision Incorporated today introduced the revolutionary, patent pending Proto Primo loader. Featuring an 8+ (or 8-10) balls per second feed rate.........and no batteries required.
Powered by minimal agitation of the gun, the Primo Loader helps sort and funnel as you shoot for a consistent vertical feed.
The patent pending Proto Primo Loader is the first of it’s kind with a positive feed shelf designed to relieve pressure on paint reducing jams and increasing feed rate. Comes with a clear spring lid for easy reload. The large opening works well with Proto Alpha pods for the ultimate paint carrying system. Large capacity durable shell holds 200 paintballs.
Precio: 14.95 us
Precio: 14.95 us
Re: Proto primo loader.
no me gusta por que al venir de dos direciones se tranka y se le quedan la paintballs arriba
ta very good ¿pero si tengo una pistola de 30 bps y comprara ese me tiraria 15 bps?
enrikelin- Novato
- Cantidad de envíos : 69
si tu loader baja menos bps que lo que la marcadora dispara, entonces la marcadora tirara a lo que baje el loader.
soy nuevo en el deporte y tengo un loder en que las paintballs bajan por grabedad y me gustaria saver cual seria una buena opcion para mi marcadora, mi marcadora es una spider imagine que me recomiendan
Sandy Tejada- Nuevo
- Cantidad de envíos : 13